Utsikten fra Fredriksgarden, by night

Utsikten fra Fredriksgarden, by night

søndag 24. november 2013

Go`kveld dere:-)




Dette ble litt av en festdag. Molde ble cupmestre!! :-) Ja, jeg er fotball innterresert;-)
Har hatt/har to gutter som har vært litt over gjennomsnittet fotballinterreserte fra de var bittesmå, og som også har gjort d bra på banen, Så derfor blir man jo ganske engasjert da vettu ;-)
Det var så spennende,at min datter mente jeg gallopperte bortover gulvet da, Magne Hoseth scorte DEN perla av et frispark. Og det var SÅ fortjent!. Jeg hadde håpet på forhånd at det var HAN som skulle avgjøre dette, og det ble det... på en måte ;-)
Ok, nok fotball for denne gangen ;-)

Ellers er det fremdeles skikkelig møkkavær her, så jeg har fyrt i oven siden jeg sto opp i dag. 


Ellers vil jeg komme med et lite tips til dere. 
Jeg kjøpte for litt siden et Interiørmagasin, BO BEDRE dk
Der var utrolig masse lekker inspirasjon inni. 
Anbefaler virkelig dette magasinet ;-)



Ønsker dere alle en god natt.

Klem Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar