Utsikten fra Fredriksgarden, by night

Utsikten fra Fredriksgarden, by night

torsdag 21. november 2013

Hei igjen:-)

I dag ble jeg billøs, og kom meg ikke på jobb. Så det ble litt småpjask hjemme istedet ;-)
Fikk hengt opp de nye liftene på stua,
 Og i går kveld fikk jeg hjelp av eldste sønn i huset til å vaske og rydde i skapene på kjøkkenet. Siden jeg har ei vond høyrearm, så er d vanskelig å komme til i de øverste skapene. Og da er d kjekt med litt hjelp :-)
Han bor egentlig på hybel i Ålesund, der han går på skole. Men trengte penger til han skal til Oslo på Cupfinale til helgen. He he. Så da ble dette en måte å tjene litt lommepenger på :-)
I dag har jeg også fått tatt ferdig de siste skapene og skuffene. Så nå er d klart til pynting og baking til jul:-)
Været her, har vært nydelig i dag, så jeg måtte ut å lufte meg litt også. Kaldt og friskt. Skikkelig vintervær nå.

Slik ble d seende ut med liftgardinene på stua.
Vil ha d så enkelt som mulig, for å få frem utsikta og lyset utenfra.


Var på Bohus her om dagen, og der fant jeg slike stjerner jeg har leita etter lenge. 
Rimelig var de også:-)



også en hvit Azalea ble med hjem.... fra Plantasjen :-)


Nå skal jeg få med meg datter`n på loftet å bære ned kassene med julepynt, så er d sofaen og tv`n og masse levende lys,resten av kvelden <3

Ønsker dere en finfin kveld:-)

Vi blogges.

Klem Tone


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar