Utsikten fra Fredriksgarden, by night

Utsikten fra Fredriksgarden, by night

tirsdag 19. november 2013

Hei på dere :-)



I dag kom Vinteren til Fredriksgarden :-) 
Skikkelig koselig. Og julestemningen kommer mere og mere sigende på:-) Koselig å stå opp om morgenen å tenne lys og kose seg med en god kopp kaffe og Go morgen Norge, etter at prinsessa har kommet seg på skolen.
Ble møtt av glade og forventningsfulle barn på jobb i barnehagen i dag. De gleda seg sååå til å få komme ut å leke i snøen :-)

Husets kattepuser koser seg også inne om dagen



I morgen skal jeg på loftet å ta ned julepynten. Må se over hva jeg har og hva jeg skal bruke. Er jo advendt om halvannen uke. D gledes <3

Så koselig denne ventetiden fram mot jul. 
Vaske,pynte og bake. Spille masse fin julemusikk, og bare kose seg. 
Kjenner d kribler :-)  <3

Nå skal jeg straks begynne å gjøre meg klar til korøving. Og, ja,;-) vi er i full gang med årets jule repertoar:-)

Ønsker dere en fin kveld :-)

Klem Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar