Utsikten fra Fredriksgarden, by night

Utsikten fra Fredriksgarden, by night

søndag 29. desember 2013

God kveld:-)

Som jeg skrev i går, så skulle jeg egentlig ha en jentekveld her hjemme i kveld. Men jeg ble syk, og måtte avlyse, desverre :-(
Meeen... kommer sterkere tilbake;.)

I dag har jeg tatt opp kalkunen fra fryseren. Så den får langtine seg i kjøleskapet frem til Nyttårsaften.
Satser på at formen er bedre i morgen, så jeg kan begynne å forberede nyttårsselskapet.

Ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal pynte til Nyttårsaften enda. Men har en viss formening.

Jeg liker veldig godt Riviera Maison, og da spesielt flere av lyktene og lysholderene deres.

På ønskelista mi til nyåret står spesielt disse to. som de var utsolgt for til jul.
Skulle gjerne hatt disse på nyttårsbordet



Vi blogges. :-)

Nattaklem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar