Utsikten fra Fredriksgarden, by night

Utsikten fra Fredriksgarden, by night

fredag 6. desember 2013

Hei på dere :-)

Her er jeg.:-)
 Har ikke tatt juleferie riktig enda :-)
Har begynt å få fram litt julepynt. Når kassene likesågodt kom ned fra loftet, var d bare å svinge seg rundt med vaskebøtta, og få på plass julestashet ;-) Kjekt å kose seg nå frem mot selve jula, synes jeg <3
Jeg er ikke så innmari tilhenger av rødt, men må ha litt innimellom nå i jula. Ellers går d mest i hvitt og natur.
Jeg kommer tilbake med et lengre innlegg og flere bilder etterhvert.
De siste dagene har vi hatt snøstorm her. Så nå er d hvitt og fint ute. Og jeg kjenner julestemningen kommer mer og mer sigende <3  Koser meg inne med fyr i peisen, baking, pynting. Og spiller julemusikk. Koser meg skikkelig. Ble et par dager med brems, da ryggen slo seg vrang. Men nå er jeg på bedringens vei, og skal prøve å fortsette i morgen :-)

 Her er noen jeg har tatt foreløpig


Stilleben på salongbordet

Storepus vet akkurat hvor d er best å ligge <3

og lille Minori har okkupert go`stolen til far. Her er d best å være når d er snøstorm ute :-)





Stilleben i hvitt. Har tenkt å fylle på med granbar her


Slik så d ut på kjøkkenet til 1.helgen i advent. Nå er bordet snudd på langs for å få plass til ekstra plater. Og jeg har lgt på en sror linduk, samt forandra litt på pynten. Kommer nytt bilde :-)


Når d er snøstorm ute, er d kjekt å sitte foran peisen, tenne lys, og øve på julesangene til julekonserten vår, som er den 18.desember :-)

Vi sees. Nå er d natta her .-)

Klem Tone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar