Utsikten fra Fredriksgarden, by night

Utsikten fra Fredriksgarden, by night

torsdag 16. januar 2014

Å kjære vene.... ;-/

Her er jeg, og godt nytt år ønskes dere omsider! :-)
Her har det ikke blitt mye blogging siden jul, grunnet sjukdom, og dårlig nettverk.
Men nå er begge deler på bedringens vei :-)
Jula ble kastet ut første helgen etter nyttår, og ting begynner å "normaliserer" seg her igjen.
Jeg, som dere andre, liker jo veldig godt å pynte til jul. Men synes det er godt når jeg får på plass de vandte tingene mine igjen.
Jeg er i grunnen et vanedyr, og liker best hverdager, og faste rutiner.
Det er ikke så mye nytt som er kommet inn i huset her etter jul, siden vi pusset opp stua rett før jul, og det ble en del nytt da ;-)
Men var med ei venninne på nyttårs shopping sist helg. Hun hadde sett seg ut to stoler m paller på Slettvoll før jul. Og nå var det faktisk 30% avslag på de. Så vi dro til byen med "skikkelig" bil, med plass til begge stolene m tilhørende paller, samt masse stash :-)
Jeg selv kjøpte meg som sagt ikke så mye. Men et skinnbrett og et duftelys, ble med meg hjem fra Slettvoll.
De siste dagene har vinteren kommet hit til midt norge. Og de siste dagene har d vært utrolig vakkert.


Ny lampe er kommet opp over rundbordet, og julestjernene i vinduene er byttet ut med runde eføy

Den nye lampa skaper flott stemning/lys om kvelden

Her er stolene fra Slettvoll som min venninne kjøpte. De passer perfekt hjemme hos henne :-)

Skinnbrett fra Slettvoll som ble med meg hjem ;-)
(beklager litt dårlig bilde)

Ønsker dere en fortsatt fin dag
Vi blogges :-)

Klem Tone


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar