Utsikten fra Fredriksgarden, by night

Utsikten fra Fredriksgarden, by night

torsdag 10. oktober 2013

Hei. 
Etter laaang bloggetørke, er jeg tilbake. Men under nytt navn. Min forrige blogg, "Mitt Paradis", er ikke mulig å komme seg inn på. Jeg får ikke lagt inn bilder, eller skrevet innlegg. Og siden så masse har skjedd siden sist, så starter jeg helt fra scratch :-)

Her er en liten reminder 

Jeg er ei jente fra nordvest landet som har funnet mitt paradis med mann og tre barn på 14,18 og 20 år. Vi tok over minn manns barndomshjem, Fredriksgarden  for 13,5 år siden. og har siden da holdt på å restaurere og pusse opp både utvendig og innvendig. Støtt og stadig ett eller annet som må gjøres. Men med en "handyman" til mann og min store intresser for oppussing og interiør, så er dette bare gøy.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar