Utsikten fra Fredriksgarden, by night

Utsikten fra Fredriksgarden, by night

lørdag 23. november 2013

Go` kveld:-)

En liten stemningsrapport fra Fredriksgarden

Kjøpte noen nydelige lys på Nille her om dagen, De er "frostet" og litt rustikke, synes jeg


Lørdagsmys i styggeværet <3


Og nye stjerner fra Bohus er satt sammen


Gleder meg til neste helg, og å pynte til advendt :-)

Skulle gjerne vært i Oslo på Cupfinalen i mårra, Men d ble helt umulig å få tak i biletter, Litt rart system det der. Skulle vært slik at alle som hadde sesongkort, og som har vært på nesten alle hjemmekampene, skulle fått mulighet til å kjøpe biletter, synes jeg.
Gutta mine er der nede, med kompiser, og får nok ei knakende god helg. Og håper de får en Super Finale, og at MOLDE tar med pokalen hjem <3
Jeg kommer iallefall til å bli sittende klistra foran skjermen i mårra, Kjenner d kribler:-)
HEIA MFK, de hvite og de blå :-)

Så god lørdag, dere. 
Vi blogges:-)

Klem Tone







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar